NAJLEPSZA GRA KSIĄŻKOWA W ŚWIECIE WIEDŹM, WAMPIRÓW, WILKOŁAKÓW I WSZELKICH ISTOT MAGICZNYCH. Pokieruj losami młodej wiedźmy Medei Rockster i poznaj każdy magiczny zakątek słynnej Akademii Istot Nadprzyrodzonych. Od Twoich decyzji zależy, czy sprzymierzy się z wilkołakami, które snują swój niecny plan spisku, czy straci serce dla buntowniczej elfki Selene, a może zdoła przekonać rektora, wampira Albina de Vertrinair, by jej zaufał... lub rozwikła na własną rękę zagadkę gaju, gdzie drzemią siły niechcące już dłużej być w ukryciu. Odkryj sekrety na wiele sposobów i przeżyj niezapomniane chwile w Ransmoor. Jedno wszak jest pewne: sześćset siedemdziesiąty siódmy rok akademicki nie będzie taki, jak poprzednie. STAŁ SIĘ MEDEIĄ I ZAGRAJ W TĘ KSIĄŻKĘ, JEŚLI MARZYSZ O LIŚCIE Z AKADEMII MAGII. [Opis od wydawcy]
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
ABY URATOWAĆ SWOJĄ RODZINĘ, MUSISZ NAPRAWIĆ BŁĘDY ALICJI. CZY ODWAŻYSZ SIĘ SPRAWDZIĆ, CO SKRYWA KRÓLICZA NORA?
Alyssa Gardner jeszcze nigdy nie zaznała całkowitej ciszy. Dręczą ją urojenia. Nieustannie towarzyszą jej odgłosy kwiatów i owadów. Gdy odkrywa, że Kraina Czarów istnieje naprawdę, cały jej świat rozsypuje się jak domek z kart. Nie są zatem szalone - ani ona, ani jej prapraprababka, Alicja Liddell, ani Alison, jej matka zamknięta w zakładzie psychiatrycznym. Na kobietach z tej rodziny ciąży klątwa, którą zdjąć może tylko Alyssa. Musi wskoczyć do króliczej nory.
Prawdziwa Kraina Czarów jest jednak zdecydowanie mroczniejsza niż jej literacki odpowiednik.Niepojęta magia, postaci żywcem wyjęte z filmów Tima Burtona, intrygi i walka o władzę... Przy pierwszym tomie serii Alyssa z Innej Krainy historia Lewisa Carrolla to dziecinna opowiastka!
UWAGI:
Na okładce i stronie tytułowej logo Uroboros.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wojna między dewami a demonami zbliża się nieuchronnie i Innoświat pozostaje w stanie najwyższej gotowości. Czternastoletnia Aru Shah i jej przyjaciele otrzymują zadanie uratowania dwóch nieznanych im osób - jedna z nich zna słowa przepowiedni, która może zadecydować o zwycięstwie lub porażce w wojnie. Okazuje się, że osoby te, bliźniaczki, są kolejnymi siostrami Pandawami, a według przepowiedni jedna z pięciu sióstr jest fałszywa. Kiedy bohaterom nie udaje się utrzymać w tajemnicy przepowiedni i poznaje ją Śpiący, ich niebiańscy nauczyciele domagają się, by drużyna Pandawów na pewien czas zaprzestała działań przeciwko niemu. Aru jednak uważa, że aby przywrócić Pandawom dobre imię, muszą odnaleźć Kalpawrikszę, drzewo spełniające życzenia, które wyłoniło się z Oceanu Mleka. Jeśli Aru zdoła dotrzeć do drzewa przed Śpiącym, być może - wypowiadając jedno jedyne życzenie - odmieni los całego świata. Aru, uważaj, czego sobie życzysz, bo może się to spełnić. Trzeci tom Kronik Pandawów z nowymi, wyjątkowymi postaciami, złowrogimi demonami i wspaniałymi czarodziejskimi krainami jest tak barwny i pełen radości jak Holi, ulubione święto Aru.
Opis pochodzi od wydawcy
UWAGI:
Tekst tłumaczony z języka angielskiego.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
ARU SHAH ma tendencję do naciągania prawdy - robi to, by zyskać sympatię w prywatnej szkole, do której uczęszcza. Kiedy jej koledzy z klasy latają prywatnymi odrzutowcami na egzotyczne wakacje, ona spędza wolny czas w Muzeum Starożytnej Sztuki i Kultury Indyjskiej, którego kustoszem jest jej mama. Czy to zatem dziwne, że Aru zmyśla opowieści o tym, że pochodzi z rodziny królewskiej, podróżuje do Paryża i ma własnego szofera?
Pewnego dnia trójka jej kolegów zjawia się w domu Aru, żeby przyłapać ją na kłamstwie. Nie wierzą w jej opowieść o tym, że znajdująca się w muzeum lampa Bharaty jest przeklęta, wyzywają więc Aru, by to udowodniła. "Zapalę ją tylko na moment" - myśli Aru. A potem już nigdy przenigdy nie będzie łgać.
Ale zapalenie lampy rodzi poważne konsekwencje. Aru niechcący uwalnia Śpiącego, starożytnego demona, który planuje obudzić Pana Zniszczenia. Jej koledzy i mama są w niebezpieczeństwie, a Aru musi ich uratować.
Jedynym sposobem na to, żeby powstrzymać demona, jest odnaleźć legendarnych braci Pandawów i złożyć wizytę w Królestwie Śmierci. Ale jak dziewczynka w piżamie ze Spider-Manem ma tego wszystkiego dokonać?
UWAGI:
Tekst tłumaczony z języka angielskiego.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
ŻYCIE ARU SHAH to chaos.Jej dawny mentor, gołąb Bu, odrodził się w postaci kurczaka zapalniczki. Aiden, którym Aru się zauroczyła, w dzień jej urodzin ją pocałował - a teraz nie chce nawet na nią spojrzeć. Kara, jej niedawno poznana przyrodnia siostra, zdradziła Pandawów, niszcząc ich niebiańską broń i przechodząc na stronę Śpiącego. Aru wie, że Śpiący podąża wraz z wielką armią do labiryntu, aby zdobyć nektar nieśmiertelności. Drogę do nektaru może wskazać jedynie Kara, duchowa córka boga słońca. Pandawowie muszą do następnej pełni księżyca powstrzymać Śpiącego przed zdobyciem nieskończonej władzy i zniszczeniem Innoświata. Bez swojej niebiańskiej broni nie mogą się jednak przedostać do labiryntu - i jak zwykle muszą wymyślić jakieś inne, sprytne rozwiązanie. Spotkają się ze starymi znajomymi, poznają nowych sojuszników i stawiają czoła straszliwym wyzwaniom, takim jak. występ w talent show! A kiedy nadejdzie czas ostatecznego starcia, trzeba będzie zdecydować, kto zasługuje na nieśmiertelność. Odpowiedź, której nikt by się nie spodziewał, przyjdzie z najmniej prawdopodobnej strony.W tym ekscytującym zakończeniu szalonego pasma przygód, które rozpoczęło się od zwykłego zapalenia lampy, czeka na czytelnika mnóstwo zwrotów akcji i mocnych emocji.
UWAGI:
Stanowi tom 5. cyklu, tom 1. pt.: Aru Shah i koniec czasu ; tom 4. pt.: Aru Shah i złote miasto. Tekst na skrzydełkach. Tytuł oryginału cyklu: A pandava novel. Na okładce: Rick Riordan przedstawia.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Aru dopiero zaczyna rozumieć, na czym polega cała ta historia z Pandawami, kiedy Innoświat wpada w panikę. Zaginął łuk i strzała boga miłości, a złodziej nie bawi się w Amora, lecz zamienia ludzi w pozbawionych serca zombi - maszyny do zabijania. Jakby tego było mało, o kradzież zostaje posądzona Aru. Jeśli do następnej pełni Księżyca nie znajdzie strzały, zostanie wygnana z Innoświata. Na zawsze. Ale szczęście w nieszczęściu, że nie będzie musiała jej szukać sama. Aru i jej duchowa siostra Mini stworzą drużynę z Brynne - niezwykle silną dziewczyną, która wie więcej, niż się wydaje, oraz Aidenem - chłopcem z naprzeciwka, który skrywa wiele sekretów. Wspólnie będą walczyć z demonami, podróżować przez migotliwą i niebezpieczną krainę węży, by odkryć, że ich przyjacielem jest zupełnie ktoś innym, niż się spodziewali.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Aru Shah wypowiedziała życzenie przy Drzewie Życzeń - ale nie pamięta jego treści. Przy czym ma prawie całkowitą pewność, że nie życzyła sobie kolejnej siostry. Kara twierdzi, że też jest córką Śpiącego. To także jedyna osoba, która może pomóc Aru w ucieczce z kryjówki Śpiącego i powrocie do domu, więc nasza bohaterka nie ma wyjścia: musi zaufać Karze.
Aru dręczą też wątpliwości, czy powinna nadal walczyć po stronie dewów w wojnie z asurami. Bogowie do tej pory nie wykazywali się zbytnią szczerością wobec niej i jej przyjaciół. Jak Kubera, władca złotego miasta Lanka, który obiecał drużynie Ziemniaków dwie potężne bronie, ale pod warunkiem że siostry przejdą pomyślnie ciężkie próby. Jeśli im się nie uda, nie będą miały szans w walce z armią Śpiącego, która ma niebawem ruszyć na Lankę, a później na cały Innoświat.
Aru niepokoi najbardziej jedno: dlaczego zawiedli ją wszyscy dorośli, których kochała i którym ufała. Czy zdoła się z tym pogodzić, zanim będzie musiała stanąć do najtrudniejszej walki w swoim życiu?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Bohaterowie zdobywają berło, które daje władzę nad ludźmi i przedmiotami. Groźni przestępcy porywają berło, a z nim Idalię i Alika. Tworzą straszliwego robota, który ma pozbawić świat elektryczności. Wszędzie gasną światła i przestają działać urządzenia. Kuki, Gabi, Blubek i mówiący pies wyruszają walczyć z pożeraczem prądu. Jednak trudno go odnaleźć, bo robot potrafi zmieniać się w chłopca.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni