Co sprawia, że komiksy paragrafowe są tak wciągające? To, że nigdy nie wiadomo dokąd doprowadzi Was labirynt łamigłówek. Zakończenie nie jest z góry ustalone i wszystko zależy od Waszych wyborów. Gotowi na kolejne śledztwo owiane mgiełką mistycyzmu? W Londynie doszło do zagadkowych zbrodni, których nie można wyjaśnić w racjonalny sposób. Czy rzeczywiście stoją za nimi nadprzyrodzone moce? A może to sprawka mistyków i oszustów?Wytęż swoje szare komórki, by rozwikłać tę mroczną zagadkę. Rozwiązuj łamigłówki, przesłuchuj świadków, przeszukuj miejsca zbrodni. To Ty decydujesz, w którego detektywa się wcielisz, to od Ciebie będzie zależał przebieg śledztwa. Lupa w dłoń i do dzieła!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Irene Adler otwiera w Londynie swoją własne biuro detektywistyczne. Gdy Sherlock Holmes się o tym dowiaduje, reaguje jak zawsze ze spokojem, ale czy nie powinien jednak potraktować swojej konkurentki poważnie? Niebawem znajdzie odpowiedź na to pytanie, ponieważ właśnie doszło do pewnego zabójstwa i do porwania.
Wciel się w postać Holmesa lub Adler i rozwiąż te sprawy. Graj sam lub rzuć wyzwanie drugiemu czytelnikowi. Staraj się być jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
1. Zanurz się w przestępczą intrygę... 2. ...od ciebie zależą kluczowe decyzje... 3. ...i przeżyj świetną historię.
PRZEZNACZ.:
Wiek: 10+.
UWAGI:
Na książce wyłącznie pseudonim autora, nazwa: Cédric Asna.Tekst także na stronie 2. i 3. okładki. Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wciel się w Holmesa, Watsona lub Moriarty`ego i rozwiąż sprawy skradzionych diamentów, porwania księżniczki oraz tajemniczej śmierci. Przepytuj podejrzanych, zwracaj uwagę na wskazówki i doprowadź do pomyślnego zakończenia śledztwa. Bądź jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!•Wciągająca fabuła z najbardziej znanym detektywem•Formuła gry przeniesiona na kartki komiksu•Świetna zabawa nawet dla jednego gracza
PRZEZNACZ.:
10+.
UWAGI:
Na książce wyłącznie pseudonim scenarzysty. Na stronie tytułowej błędny .
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Ponad 70 inspirujących pomysłów na gry i zabawy na świeżym powietrzu.Wszystko, co musicie zrobić, to wyjść z domu i znaleźć dowolny patyk. W końcu patyk to zabawka wszech czasów. Niech stanie się, czym tylko chcecie - mieczem do zaciętej walki z groźnymi smokami, narzędziem, które pomoże wytropić tajemnicze stwory, czarodziejską różdżką lub magicznym wehikułem, który przeniesie was w inne światy.
UWAGI:
Na okł. podtyt. : gry i zabawy na świeżym powietrzu. Tyt. oryg.: The stick book : laads of things you can make or do with a stick. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Ponad 70 inspirujących pomysłów na zabawę w czasie niepogody.W czasie deszczu dzieci nie muszą się nudzić. Niech nie straszny wam jest deszcz, śnieg, wiatr czy błoto.Gdy za oknem niepogoda, nie oznacza to, że musicie tkwić w domach. Latem skaczcie po kałużach, zima zbudujcie śnieżny labirynt, w wietrzne dni jesienią puszczajcie latawce. Nigdy nie ma złej pogody na zabawę na świeżym powietrzu.
UWAGI:
Na okł. podtyt. : zabawy na pochmurne dni. Tyt. oryg.: The wild weather book : laads of things to do outdoors in rain, wind and snow. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Ponad 70 inspirujących pomysłów na zabawę w mieście. Za oknem jest prawdziwa dżungla! Mieszkacie w mieście? Wspaniały, dziki świat roślin i zwierząt czeka tuz za rogiem. Musicie tylko mieć oczy szeroko otwarte i wiedzieć, gdzie szukać. Wybierzcie się na spacer, a przekonacie się, jak fantastycznie można bawić się w miejskiej dżungli. Nie musicie być wielkimi odkrywcami ani podróżować w dalekie kraje, żeby przeżyć ekscytujące przygody.
Trzynastoletni Arthur, Ren i Cecily w drodze do szkoły są świadkami tajemniczej eksplozji. Gdy zaczynają badać okoliczności, zostają zamknięci w kabinie na pokładzie Principii - pirackiego statku badawczego żeglującego po niebezpiecznych wodach, dowodzonego przez samego Izaaka Newtona! Uwięzieni w roku 2473 w Wonderscape, grze przygodowej, muszą skorzystać z pomocy niezwykłych historycznych postaci i bohaterów, aby znaleźć drogę do domu, zanim skończy im się czas. Ale Wonderscape jest pełne tajemnic i nie każdy jest tym, kim się wydaje. Kiedy przybycie przyjaciół grozi ujawnieniem mrocznej prawdy, zdają sobie sprawę, że muszą walczyć nie tylko o swoją przeszłość, ale o przyszłość, której mogą nigdy nie zobaczyć.
UWAGI:
Tytuł oryginału: Wonderscape.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni